2012. április 8., vasárnap

ÉS MÉGIS BICIKLIVEL!

Szép húsvéti vasárnapot! Ma meg akartam osztani veletek biciklis élményeimet, mert mégis csak beköszöntött életembe a kerékpár-korszak, bárhogy is tiltakoztam. De nem mentettem el, amit írtam, és míg képeket kerestem nektek a csodálatos "Sörgyári capriccio"-ból, elszállt, amit írtam.

Ejnye-bejnye, Gyöngyikém! Hát, figyelhetnél jobban, mert még így jársz!


Pedig nem erről álmodoztál, ugye? Hanem erről:


Lobogó hajjal, szoknyában suhanni a szélben... Jaj, de szép... És van is hozzá most már két kerék!


Most pár napra elbúcsúzom a biciklimtől, pár óra múlva már Budapesten leszek. A kalandjaimat később tudom csak megírni.


Addig is békés, boldog húsvéti ünnepet kívánok a saját kezűleg festett húsvéti tojások képével mindannyiótoknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése