2012. február 25., szombat

CSILI-CSALÓK CSODÁI

Csak, hogy tudjátok, hogyan mulat Nijmegenben a fiatalság péntek este, elárulom nektek, hogy Danival tegnap séta helyett bementünk a masszázs stúdióba leraktuk a masszírozó matracot, hasra feküdtünk, felbontottunk egy nagy doboz tömény csokikrémet, nekiláttunk, és közben a laptopomon néztük a Szaffit. Tudunk élni! :)


Na, de mit is akarok mondani? Pár napos hallgatás után jelentkezett Angliából "munkáltatóm" az au-pair szerződéssel. Persze, ebben is voltak nyelvtani hibák (ACCOMODATION helyett ACCOMODATIOM pl) és a külső nevetségesen hivatalosra volt véve. Nem gondoltam, hogy újra fog írni, meg is ijedtem kicsit, hátha arra mennek ki, hogy valamilyen szerződésszegést követek el, ha nem válaszolok, szóval gondolkodni kezdtem, mi is a teendő most ezzel. Volt még egy telefonszám is megadva, hogy sürgősen keressem őket. Még azt is el tudom képzelni, hogy egy emelt díjas számocskát beraknak, én meg, ugye nagy lendülettel felhívom, és ezért éri meg ez a buli. Gyorsan beírtam a Google-ba (be?) a "kanadai" nevet, és láss csodát, már ott is volt az eredmény: ez egy scammer! Úgy tűnik, nem csak engem választott ki a kis Stephanie :) Bármilyen az interneten keringő csaló levelet leellenőrizhettek ezeken az oldalakon! Látjátok, Hollandia szépségeiről akartam blogolni, aztán már itt ismeret-terjesztek a "scam"-ről, amiről eddig azt sem tudtam, eszik-e vagy isszák? De fontosnak érzem, hogy minél kevesebben essünk ilyen csapdákba. Még, hogy ez a Davis Stuart a CSI ügynök! Nem kérem, én vagyok! :)



Nyomozok tovább: Infók az internetes csalókról az FBI oldalán  Most kitör rajtam a para, hátha ez is egy scam, nem is az FBI hivatalos oldala? Honnan lehet ezt tudni?
És, ha azt hinnéd, hogy ez azért történik velem, mert nagyon szőke vagyok az internethez, akkor jelentem, akik profin használják, azoknak is résen kell lenniük! Az üzleti életben is megjelenik a netes bűnözés
Jól van, nem ijesztgetlek tovább. Tudod, mit?   Nézzünk rajzfilmet és hallgassunk Strauss polkát! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése